minnos1b geçen bana diyo ki çok zayıfsın kilo al çocuğu taşıyamazsın sonra sezeryanla almak zorunda kalırlar erkenden dedi o kadar sinir oldum ki eşimin kuzeni de hamile 8 aylık öyle olmuş kız çok zayıfmış kaç kilo dedim 41 diyo ben 50 kiloya yaklaştım ayrıca ne zayıf insanlar doğum yapıyo her beden aynı değil herkesin öyle olcak diye bişey yok dedim gerçekten gereksiz şeylere kırılmıyorum buraya yazmak iyi geldi şuan ne zamandır içimde tutuyorum tartılıp attım bide fotoğrafını bak bana kilo al diyip duruyosun ya alıyorum işte dedim sırf sussun diye açıklama yapma gereksinimi kanıtlama gereksimi duymaya başladım çok sıkıldm normalde aramız iyidir severim ama hamileyken öyle olmuyomuş insan daha asabi oluyor