Kızlar 32. Haftada bebeğim 2450ydi 1 hafta önden gidiyordu 35. Haftada 2650 geldi ve çok şaşırdım doktorum haftasını yakalamış herşey güzel ilerliyor dedi ama 3 haftada 200gr alması beni biraz tedirgin etti şuanda da 36. Haftama giricem sizce neden böyle oldu biraz kendimi aç bırakmıştım o haftalar iştahım kapanmıştı yemek saatlerim uzamıştı ondan olabilirmi yoksa başka bir sıkıntı olabilirmi