samira555 merve_tp bence kesinlikle yaptırmalısın benim ailemde hiç yok ama bende çıktı ve önlem alınmazsa bebek doğunca bebeğe zararı oluyor ona göre doktorla bi yol izliyorsun
CeysuG merve_tp Doktorunuz sizi takip eden geçmiş bilginize sahip o yüzden o ne derse onu yapmak daha uygun. Şahsen benim fikrim bence riske atılmaması ve yapılması. Allah korusun birşey varsa en azından doktor bilgisi olur ve ona göre ilerlenir.
ArelinAnnesi1 merve_tp bende bugün yaptırdım çok şükür temiz çıktı Bence de yaptırılmalı hamilelikte şeker hastalığı çıkan çok evlerden uzak bebekleri çok etkiliyor kötü bişey olsa onca insan kendini ve çocuğunu niye riske atsın
Elovee Doktorunuz ne diyorsa o. Yaptırma diyenler gitsinler evde dogum yapsinlar doktorlara güvenmiyorsalar. 2 gebeligimdede seker cikti iyiki de yaptirdim. Diyetisyenle ilerliyorum ona ragmen ilk hamileligimde 36. Haftada dogum yaptım şekerden dolayi erken dogum riskiniz artiyor.
uzlett Elovee Hayır şekerim vardı bilmeden neye göre yorum yapıyorsunuz ki Hatta genetik olarak ailede de olduğu için kesin yapmam gerektiğini söylediler Ama ben yapmamayı tercih ettim ve bir sıkıntı da yaşamadım
mom_51 Zaten doktorlar öyle her önüne gelen gebelere yapmıyor çiçeğim. Mesela benim kızlarımda istemedi doktor ama şimdi oğluma hamileyim onda istedi. Sebebini sordum bir çok sebep olabilir suyun fazla olabilir dedi çocuk olduğundan önde gidiyorsa yada kilo olarak haftasından büyükse öneriyorum dedi. Benim çocuğun kafası 2 kaçta önden gittiği için düşük dozajda bi bakalım sıkıntı çıkarsa yüksek dozda tekrar bakarız demişti. 50 gram lık verdi şükür bişey çıkmadı gayet iyi sonuçlar dedi. Yani doktordan iyisini bilemeyiz bacım
uzlett Elovee ailemde genetik zaten düzenli ölçümlerde de şekerim vardı illa şeker yüklemesi yaptırmaya gerek olduğunu nereden çıkardınız? Öncesinde zaten vardı benim doktorum yaptır dedi ben yaptırmadım sıkıntı da yaşamadım hamdolsun buna inanmak bu kadar zor olmamalı bence
Elovee uzlett normal şekerin varsa yaptırmaman normal değil mi. Zaten ona göre yıllardır besleniyorsun. Ya da ilaç kullaniyorsundur. biz hamilelik şekerinden bahsediyoruz ya hani hamileyken cikiyor ve bilmeden sağliksiz beslendiginde ani bebek ölümlerine sebep oluyor. Gidipte nasil ben yaptirmadim birsey olmadi diyip o vebalin altina girebiliyorsunuz anlamıs değilim hiç
sevacano merve_tp Bir TDAP yaptırdım yaptırmaz olaydım hastanede yattım resmen oyle vır karın ağrılarım kasıklarım ağrıdı ki anlatamam lanet olsun dedim bir daha da tövbe yaptırmam .Şeker yüklemesi iyi ki yaptırmamışım ablam da yapınca hastnelık olmuşdu ben sürekli evde açlık tokluk ölçüyorum yuksek çıkıyordu şimdi dikkat ediyorum düşdü ihmal etmemek lazım ama bu şekil de de çözümü var .Yaptır ve ya yaptırma diyemem sadece yaşadıklarımı paylaşmak istedim
sevacano merve_tp çok erken canım ama bence önlem ala bilirsin şekerli şeyler yememeye çalış güzel düzenli beslen sağlıklı şeyler inşallah çıkmaz ben dikkat etmedım maalesef acısını çekiyorum birde bilinçli olduğum halde abartmadan yedim ama yememek lazım hele ki kilolu biriysen hiç
sevacano merve_tp bence 24,28 hafta arası yapmak çok geç sen 15den sonra evde olcum yapa bilirsin o haftaya kadar çok geç kalınıyor vedırek 1hafta zamanın oluyor diyet için sonra direk insulin veriyorlar maalesef