Onekim Kızlar herkese iyi akşamlar merakımı hoşgörün ilk gebeliğim ve 31. Haftaya girdik haftaya kontrol verdi doktorum 29 haftalıkken gitmiştim özellikle gel demişti bende sormadım hiç şimdi kafama takıldı acaba doğum şekli için mi?
AnlatmayaGerekYok Onekim bugün hastaneye gittim 32yim doktorum 37de çatı kontrolü yapıcam normal doğuma uygun musun değil misin bakalım dedi. 29 hafta falan çok erken bence doğum şekli için.
Onekim AnlatmayaGerekYok canım 29da gittiğimde 32. Hafta da gel dedi bide kiloluyum hamileliğim boyunca 10 kilo aldım birde normal olmazsa diye de korkuyorum
Duyguanneoluyor AnlatmayaGerekYok canm 4 hafta sonramı bidahaki kontrolün bnce 33 haftalığım 37. Haftaya gün verdi bana daha erkn çağırr diye bekliyodm yine 1 ay sonra çağırdı
AnlatmayaGerekYok Onekim bende 83 kilo olmuşum 13 kilo aldım şimdiden 😐 bende korkuyorum ve kalçamda ciddi ağrım var yürüyemiyorum 1 aydan fazladır desteksiz adım atamıyorum bırak yürüyüş yapmayı kendi yemeğimi yapamıyorum bir an önce kurtulmayı istiyorum
Tontisannecik Çalışıyorsanız rapor için demiş olabilir. Bir de o haftalara gelince daha sık çağırmaya başlıyorlar. Benim 37 haftalık her hafta çağırıyor.
AnlatmayaGerekYok Duyguanneoluyor canım bugün 32yim 35te gel nstye gireceksin artık dedi. 37de de çatı kontrolüne geleceksin 37den sonrada her hafta geleceksin dedi
Onekim AnlatmayaGerekYok canım o dert bende de var ama şükür sadece akşamları kalça ağrım oluyor gündüzleri bel ağrısı çekiyorum destek almadan ne Bi tarafa dönebiliyorsun ne de yataktan kalkabiliyorsun çok kötü oluyor bişey kalmadı doğuma hayırlısı olsun