Kızlar 35+3 günlük hamileyim kontrolüm vardı bugün idrar yolum enfeksiyon kapmış nst bağlandım ve sancım çıktı hemde 120 civarına kadar çıktı sancım açılmam varmı diye baktı ama açılma yok serum taktılar ve sancılar şiddetlenirse acile git dedi doktorum haftan erken olduğu için yatış yapılır dedi başına böyle bi durum gelen var mı varsa bebekler ne zamana kadar bekledi.