Elovee 12 haftadan sonra yapılır ama yinede oryal kullanma dedi doktorum. Kesmede zaten sıkıntı yok. Doguma yakin yapacagimi söyledim sorun yok dedi
Emlly Elovee Kesmek batıl inanca göre iyi değil değil dediler iki kızımda da kestirmemiştim bu bebekte yeni yıla girmeden dayanamadım kestirdim burayada sormuştum hatta hiç birşey olmaz dediler 🥰
Elovee Emlly adı üstunde batıl inanç. Inanmayin kuzum öyle şeylere ben keserimde güzellesirimde hatta bu beni daha iyi yapar daha mutlu yapar. Ilk gebeligimdede öyleydi mutlu edeceksin ki kendini dogum sonrasi logusa psikolojisini hic yasamayacaksinn
Emlly Elovee aynen öyle valla canım çok haklısın İyiki kimseyi dinlemedim kestikten sonra bile konuştular zaten insanlar hep konuşuyor önemli olan bizim ne hissettiğimiz sağlıkla gelsinler 🌸💐
Es07 Ben saçlarımı kestirdim Doğum öncesi de düşünüyorum tekrar kestirmeyi Ama boya kimyasal hiç düşünmüyorum