elifkrttt Kızlar hayırlı geceler. Ozellerin bazıları renkli ultrason bakıyor. Detaylı ultrason dan bahsetmiyorum muayenede renkli bakan hastanelerden bahsediyorum. İstanbul anadolu yakasında varmı bildiğiniz? Önerebileceğiniz?
Es07 elifkrttt İstanbulda değilim ama Başkente gidiyorum çok güzel fotoğrafları oluyor Devlette malesef çok kötü görüntü yok denecek gibi 😐
rupar elifkrttt bizde her gittiğimizde görüyoruz ama zaten artık özellerde zorunlu hale gelmiş renkli ultrason. Sadece haftası büyükse gösteriyorlar
2prensesannesiiii elifkrttt 3. aydan itibaren renkli gördüm kızlarımı tabi ben mersinde yaşıyorum istanbulda bulunduğunuz semtte var mı böyle bi özel bilgim yok 🥰
elifkrttt Es07 kesinlikle 😂 Ben İstanbulda bir kaç özele gittim ama hep siyah beyaz bakıldı. O yüzden araştırıyorum nerede var
Ayglyldz elifkrttt İstanbul zeytinburnu Avrasya hospitale gidiyorum şuan 32 haftalığım, tahminim 16 haftalıktan beri renkli ultrason ile bakıyor doktorum
gunesimekardes elifkrttt o cihazlarin kalotesiyle ilgili. Ben ilkinde beykent universitesi hastanesine gidiyordum cihazlar yeni ve son teknolojiydi. Doktor azicik ayni noktada kalsin hemen renkli oluyirdu. Ya da yavas.hareket ettirsin cihazi yine ayni sekilde.
esroos gunesimekardes merhaba doğumu orada mı planlıyorsunuz evime çok yakın ama hiç gitmedim merak ediyorum o hastaneyi
gunesimekardes elifkrttt yeni acilan bir yere gitmeyi deneyin derim. Ya da usenmeyip metrobuse binip beykent universitesi hastanesone gidin😅 yalnuz baya bildiginiz beylikduzunde