kizimm Cuma günü 36 hafta olacağız. Doktorum gün verecek ama 37 olmadan alabiliriz dedi. İkinci doğum, ilki sezeryan. 36 hafta doğum yapanlar doğum sonrası süreciniz nasıldı, bebek küvöze girdi mi. Erken mi tedirgin oldum biraz
gunespera kizimm ben gebelik zehirlenmesi sonucu 36 haftalık doğurdum 3555 kilo doğduğu için kızım çok şükür bi sağlık sorunu yoktu tansiyonum çok yükseldi ve düşemedikleri için mecbur sezaryana alındım bir gece kalıp ertesi gün evimize geldik
3oglanannnesi kizimm 35+3 te dopum yaptım 1 hafta küvezde kaldım arkadaşım bu hafta 37+2 de doğum yaptı girmedi küveze
Strongirl_ kizimm kuveze girip girmeyeceği doğumdan sonra belli oluyor 🙏🏻 bende 36+3 de doğum yaptım. 4 gündür kuvezde hem solunum desteği alıyor. Hem de enfeksiyonu varmış antibiyotik tedavisi oluyor
Elovee Ben 36da dogurdum canim hersey normaldi muayeneden çıktım hiçbir sorun yoktu ama gecesinde suyum geldi doğuma alındım. Bebekte saglikli doğdu küvözde kalmadı. 2gun sonra evimize gittik hersey guzel gecti
Sevo36 Neden 37 de almak istiyor doktor sıkıntımı var yoksa bildiği bişeymi var benmde ikinci sezeryan olacak ama 37+4 deym 29 ocakta sezeryan olacagım ozamnda 38+6 oluyorum
kizimm Sevo36 14 haftadan beri kasılmalarım oluyor. Progestan kullanıyorum. Bebekte biraz iri ve baya aşağıda. Sancın başlamadan alırsak daha iyi olur dedi. İlkinde 38+0 da almıştı