yenianne_adayl 2 aylık hamileyim daha doktora gidemedim ceza o bu iki sefer randevum doktor tarafindan iptal edildi yarın hastanedeki sıra veren sekreterlere gidip durumdan bahsedicem kanamamda oldu az sizce sirak verirmi araya sıkıştırırlarmi
yenianne_adayl Mrh16 bilmiyorum ayni kisiden aldim isi oldugu icin iptal etti 10 sonrasina bidaha aldim yine iptal etmis isi varmis bide saglik ocagi almisti bende anlamadim
yenianne_adayl Momlife_ randevu yok heryer dolu hergun 10 defa giriyorum yok iki sefer aldim iptal edildi bi gıtlık var sistemde
yenianne_adayl alyoo kendim aldim iptal etti sonra saglik ocagina gittim o almisti yine doktor iptal etmis ayni doktor sanki bana garezi var
Elovee Hic bekleme polikliniğe gitmeyi direk kadin dogum aciline gidin. Hemen şimdi gidin. Kanama iyi olarak yorumlanmiyor hamilelikte bilginiz olsun beklemeyin lütfen
alyoo yenianne_adayl Siz direk acilden gidin bence her kanama risk değil ama göstermekte fayda var neticede olmaması gereken bi durum sonrasında poliklinikten rica ederseniz de bakıyorlar zaten acil olduğunuzu belirtirseniz
yenianne_adayl Momlife_ az böyle beyaz akıntıyla minicik bir kan ama duran kan pıhtı gibi et parcasj felan degil durmus kandi agrisiz hissetmedim bile tuvalette gordum
Momlife_ yenianne_adayl bence korkulacak bir şey yok benim adet kanı kadar pembe gelmişti çok korktum acile gittim hemen doktor progestan verdi düşük dozda ertesi gün kendi doktoruma gittim o da ultrasonda baktı kanama gözükmüyor rahimde dedi bu haftalarda normaldir yine de senin için rahat olsun bi görün ama panik yapma 😊
yenianne_adayl Momlife_ ilk gebeliğim bide birsene sonra olan bir gebelik fazla üstüne dusunuyoruz ama yani korkuyorumda biseyde bilmiyorum bu konular hakkinda
Aykerny Momlife_ aynısını dün akşam yaşadım kırmızı kan geldi peçeteye ağlaya ağlaya acile gittim progestan verdi bebeğin kalp atışı normal kanama alanı ya da aktif kanama yok dedi bazen nedensiz olabiliyomuş kanamalar bugün 2 de doktor randevum var yalnız progestanı vajinadan kullanımını tam yapamıyorum çok iktiremiyorum canım acıyor tam giriş kısmında kalıyo fitil sizce işe yarıyor mudur
Momlife_ yenianne_adayl benimde ilk çok iyi anlıyorum seni en ufak bir şeyde bende hemen panik olurum ağlayarak gittim o gün acile annelik delilik derim sürekli 🥹
dilaradoyan yenianne_adayl her hastanede ya da her doktorda değişiyor bu. Kimisi çok katı oluyor mutlaka mhrsden randevu al diyor kimi tamam bakarım diyor. Doktorun huyunu bilmeniz lazım biz ne desek boş
yenianne_adayl dilaradoyan gittim gosterdim acilden girdim alttan yaptilar ama az kese kenarinda kanama varmiş