tuba_grz Arkadaşlar hamileyim daha 5 haftalık doktor şu an kese tam görünümüyor diye görünene kadar mide koruyucumu kesti reflü var bende kullanmayınca çok kötü oluyorum kusarlen fln bunu yaşayan var mıı
nursenasu27 tuba_grz vallaha canım üç aydır mide yanması reflü falan her şeyi yaşıyorum üç farklı şurubum var faydası olmuyordu su bile geri geliyordu öyle pis bişeymiş bu şu an lansor kullanıyorum çok şükür düzeldi gibi içmezsem günüm berbat geçiyor