Canım ben ilk iki çocuğumu orda Sultan hanımda doğum yaptım doktorum çok iyi bir doktordu ama şuan o hastanede değil ben genel olarak memnun kalmıştım. Bir tek görevli hasta bakıcı gibi birileri oluyor temizliğe falan yardım ediyorlar doğumda o kişi biraz anlayışsız davranmıştı geri kalan herşey iyiydi. Ben 2016 ve 2018de doğum yaptım orda