Biricikkizimla Kızlar bugün doktora gittim bir kese görüyorum gebelik var gibi ama çok yeni gibi 4-5 haftalık olabilir ama blurlu görüyorum test ver dedi verdim 5 in altında çıktı şimdi ben gebe miyim değil miyim
Username06 Biricikkizimla başka doktora gidin ama kan değeriniz öyle ise yoktur yada kanınız başkasıyla karıştı
bebee1 @Biricikkizimla bence doktorun gördügü kese değil benzetme yapmış Benim bildiğim kese 7. Haftada falan görünüyor Kese görünüyosa kanda çıkmaması imkansız cunku
bebee1 @Biricikkizimla geç döllenme veya pcos yoksa stresten gecikme olmuş olabilr benim de 20 gün gecikmişti stresten Oldu mu olmadı mı düşüncesi bile geciktirebiliyor