Zeyno2131 Aynen bende öyle ara sıra kasılma var ve rahim kemiklerim ağrıyo Bide doktor bana erken doğum riski demişti ama herşey normal şuan
htc_ylmz01 Zeyno2131 bende bı bel ağrısı ve onu seyreden iki kalça arası ağrısı var uzanıyorum genelde artık oturmakta lüks oldu dönmekte filan yani hayırlısı diyorum ama nasıl 2 hafta daha beklicem bilmiyorum
Elovee 37 olacağım gece doğum yapmıştım 😂 o yüzden şubat diye dusunmeyin heran gelebilir hep hazirlikli olun
htc_ylmz01 Elovee sezeryan olacağım ama oğlumu 37+0 da doğurmuştum ama bunda 39+0 i bekliyor olacaz bu aralar değişik bı evrene geçtim hayırlısı bakalım 😄