beyzzsenturkkk bilgepkr 66 ile hamile kaldım 2. gebeliğim 70 kgyum su an 22. haftadayım 4 kg aldım. ilkinde 30 kg almıştım aşırı iştahlıydım yine iştahlıyım ama ilk 3 ayım kusarak geçti feci sekilde ve kendimi ne kadar yesem de frenliyorum şu an
Mrh16 Rekor bnde 74le hamile kaldim kizimdada bu kiloda kalıp 93le doğum yapmıştım inslalh bunda okadara almam😃
Elovee rmeysaerdem diyet yapıyorum canım ama zaten pek iştahli biride değilim kilo almaya pek musait degil bence vücudumda
rmeysaerdem Elovee ne güzel maşallah benimde sanırım diyet yapmam gerekicek açlık şekerim yüksek çıktı tekrarını vericem doktorum ona göre yönlendiricek
minikcivciv89 semakarakasc yani bende bilmiyorum 😄 normalde kilo almaya müsait bir vücudum var ve hep derdim kesin baya kilo alırım hamileliğimde ama almadım şükür ki 😍
Elovee gori evet diyetisyen eşliğinde. Ben geç başladım diyete hatta yoksa daha az kilo alışmışım. Kilo almanin bebege hicbir faydasi yok kesinlikle
Elovee rmeysaerdem mutlaka yap diyet hic riske atma bebiside kendinide. Şeker olmasa dahi o kadar kilo almak zaten saglikli değil önemli olan bebisin gelişimi