aysecandan Kızlar selam aranıza yeni katıldım bugün öğrendim gebeliğimi ilk gebeliğim kimyasal olmustu yine öyle olacak diye çok korkuyorum betam 185
busrasya2334 aysecandan kimyasaldan sonrası genelde sağlıklı bebek olur ve doğumla sonuçlandı inşallah sizin de öyle olacaktır çarşamba günü aynı yerde tekrar kan verin hayırla sağlıkla gelsin bebiş 💕
1mimikralicesi aysecandan Aleyküm selam 👋 Bende bugün gebe olduğumu öğrendim, sarılalım 🫠🥰 benim beta 28,3 🙈 Güzel haberler vermek nasip olur umarım 😇