hanımlar kraft kenya i-size model bebek arabası aldım henüz doğum yapmadım günüm yakın. arabadan şikayetim yok memnunum ancak puset örtüsünü taktığımda puseti sabitlemek için kolu aşağı indirmem gerekiyor ve puset düzgün durmuyor. öneriniz var mı yaa