sedosko2634 Herkese merhaba İlk gebeliğim ve genel olarak çok bilgisizim göğüs pompası herkes için şart mı almam gerekiyor mu bilgili annelerr yardımcı olabilir mi
reys sedosko2634 tabiki şart değil. Çocuğu bırakıp işe gideceksen yani çalışıyorsan gerekli. Değilse de olsa iyi olur ama şart değil. Hem belki bebek emmeyecek bile mama vereceksin belki belli mi olur. İhtiyaç olursa alırsın
buse2507 sedosko2634 bence şart ya dünyada herşey var mesela benim bebeğim 2 kere küvezd yattı sarılıktan o süreçte hep sağıp götürdüm. Onun dışında bazen dışarıda eşimle işimiz oluyor hava soğuk bebişi çıkartmıyoruz sütümü sağıp anneme bırakıyorum o bakıyor oğluma
elifanne10 sedosko2634 Göğüs pompasını doğumdan hemen sonrasına bakicam baktim sütüm az çekmek gerekiyor alırım ya da sütüm cok sağmam gerek alırım ya da ailemin yanina gidicem istanbula o sıra denerim 2 saatlik yolda gerek var mi Süt icin eğer gerek olursa sağım icin alırım biberona doldurur yolda İçirrim
Havin49_ sedosko2634 ben ilk oğlumda almadım ama bunda bebeklerim erken doğduğu için aldım süt sağıp yolluyorum
Es07 Gebe eğitimine gidiyorum Emzik,biberon,sağım cihazı önermiyor ebe Doğal olan emzirmek en güzeli diyor Ama mecbur kalırsak elbette olabilir Ben şahsen hiç birini almadım Henüz doğmadı ama
rabiaduru1 Göğüs pompası bence şart. Benim sütüm coktu bebek emmeyince üzerimi ıslatıyordu sagım yapıp bızluga atıyordm. İllaki dışarda işim olıyor cıkarp evdekiler biberonla besliyorlar. Ayrıca arkadaslar evet emzirmek cok güzel ama biberon ve emzik cidden anne için müthiş rahatlık. Emzik olaral sürekli annesini emmesi Yıpratıcı oluyor. Ve dışarı cıkamıyosn bebekle ckksan emzirmen gereken alanları tercih etmen gerekcek. Ben bir süre biberonla dışarda mama veriyodm bu durumdam cok memnundm 😁