Hanımlar selam. 37+4 haftalık olduk. Bebiş gayet iyi, nstde sancı falan da çıkmıyor. Süreç normal ilerliyor. Vajinama batmalı ağrılarım oluyor özellikle çok ayakta kaldıysam. Sürekli doğuruyor muyum acaba diye düşünüyorum. Sancılarım geçince anlıyorum doğum sancısı değil diye. Gerçekten ayırt edilen bi sancı şekli mi? Yani doğum yapanlar bi yorum yapabilir mi lütfen? Panik değilim çok korkum da yok aslında ama bekleme psikolojisi yoruyor cidden🫠🫠