Kurtaj geçirmiştim kalbi durmuştu bu 2.gebeligim ailede de ikiz gebelik yok suan hastanede yaziyorum sizlere agliycam sevinsem üzülsem bilmiyorum korkudan tekrar aynı kaybı yasamak istemiyorum diğerine zararı olmasından da korkuyorum çok teşekkür ederim çok güzel yorumlarınız için