Merhaba 11+4 ultrason görüntüsü. Doktor bu ultrasonda %60 erkek nub a göre dedi ama nubunda 30 derecelik bir açı göremedim bir türlü bir de çok fazla kız hissediyorum. Rüyamda bile kız bebek görmüştüm 😅anlayan kişiler tahminde bulunabilir mi rica etsem🫶🏼