Ayseguls_baby Melisssa3 ye hiçbir şey olmaz 😀 ben yedim hatta aşermiştim ama abartmadan nefsini körelt
kartanesi___ Melisssa3 İlk aylar dikkat ediyordum ama 4. aydan sonra maalesef ki kendime engel olamadım😑cips de yedim kola da içtim nescafe de içtim çikolata vs de yedim sucuk da yedim mumbar da yedim😭😭😭😭😭
Byn1998 Bende yiyorum cips çekirdek arada 1 bardak kola geçen 1 kerelik noodle yedim ama knorr markaydı şeker çikolata yerine göre canı ister insanın 1 kereden bişey olmaz hergün yersen zararlı