nazliguneyli10 merhabalar, tatlı badem yağı sürmeni kesinlikle öneririm eğer cildinde kalan yağlı hissi sevmezsen üzerinden aloevera jel ile geçebilirsin yağın o ağır hissiyatını alıyor. Jeli bacaklarıma ve kollarımdan gün içindede uyguluyorum anında emiliyor.Eğer bir markanın bakım yağını almak istersen mamaauranın çatlak bakım yağından çok memnunum. 30. Haftaya giriyorum hiç çatlağım olmadı, çok kuru bir derim var