Aycicegim anonim211 merhaba aşılama hiç yaptırmadım ama iki defa tüp bebek yaptırdım ikiside tuttu çok şükür
Aycicegim anonim211 ilk tüp bebek doktorum yunus çavuştu Dicle memoraildeydi 2021 yılında o yaptı şimdi Bowere geçmiş. Hastanede kalan embriyolarım vardı geçtiğimiz ayda Uğur değer de transfer oldum çok şükür ikizlere hamileyim şimdi her iki doktorumdan da çok memnunum tavsiye ederim
anonim211 Aycicegim iki doktorunda adını çok duyuyorum diyarbakırda. Ben aydın ılgına gidiyorum memorialda aşılama deneyeceğiz bu ay. Uğur değere randevu çok zor buluyorum bu sefer o iptal ediyor. Memorialda ne kadar ödediniz acaba
Aycicegim anonim211 ben Aydın da yaşıyorum sadece transfer için hastaneye geldim dediğim gibi dondurulmuş embriyolarım vardı o yüzden transfer ücreti ödedim sadece 60bin birde embriyo glue yaptırdım oda 4bin
Aycicegim anonim211 aşılama bence vakit kaybı boşuna masraf etmeyin tüp bebekte oran daha yüksek bu doktorları değerlendirebilirsiniz iptal edilmesine anlamadım benim hiç öyle sorunlarım olmadı
Aycicegim anonim211 sebepsiz infertilite olan bir yakınım vardı tüp bebek denedi olmadı, sonra Allah ona doğal yoldan nasip etti sizin hiç bir sorununuz yokmuş bence akışına bırakın doğal yoldan şansınız çok daha yüksek ❤️