Masal2021 teşekkür ederim ozaman ben şöyle anlatayım hemen bu benim üçüncü doğumum kızlar ilki normal doğum ikinci sezeryandı Buda sezeryan oldu gününü belirlemiştik üçüncü olmasına rağmen ben biraz panik biriyim korku ve ağlayarak girdim hemşireler ebeler doktor hepsi benimle aşırı derecede ilgilendi ve sürekli çocuk avutur gibi avuttular diyebilirim spinal anestezi oldum iğneden hiç korkmaya gerek yok anlaşılmıyor sinek ısırdığı gibi bebeğimi doktorum on dakika içinde çıkardı benim gibi çok panik biriyseniz biraz sakinleştirici yapıyorlar istediğiniz takdirde herşey çok hızlı oldu gerçekten ve memnun kaldım sadece benim diğer sezeryanla arası iki sene yakın olduğundan mı bilmiyorum dikişlerim biraz ağrıyor ilkine göre ama ağrı kesiciyle halletmeye çalışıyoruz korkmayın arkadaşlar herşey geçiyor şuan minik oğlumla yatıyorum ❤️