karakasrabia kimseyi korkutmak istemem sadece doktorumun dediğini söylüyorum 2 sene çocuk planlamayacaksın dedi ilacı 1 sene kullandım çocuk planımızı erteledik 2,5 sene sonrasında hamile kaldım doktor her seferinde uyarıyordu dikkat et sakın hamile kalma diye