beyzarkn Kızlar 14 haftada doktora gittim doktor %80 erkek dedi 2 hafta sonra net belli olur dedi İnstagramda cinsiyet tahmincilere attım ultrason resmini kız dediler yapay zeka kız dedi bende kız hissediyorum böyle birşey yaşayan oldu mu acaba?
priencessgirlmom beyzarkn kuzum bana da herkes erkek dedi Çin takvimi doktor yapay zeka tahminciler ama net kız 😂 bende inatla erkek hissediyorum bizim detaylıda net kız olmasına rağmen 🤭
el_as1 beyzarkn 16-18 haftada belli olur net yani öncelik sağlıklı olsun ama inanma öyle yapay zekaya felan
sumalparslan beyzarkn bana da 12 haftalıkken yüzde 80 erkek dedi doktorum ama değişebilir belli olmaz diye 17+4 haftalıkken acile gittim ordaki doktor kız dedi bizde kız istiyoruz şimdi 10 gün sonra randevum var bakalım