beyzakzlrmk Kızlar 8 haftadayım bır saattır on dakıkada bır sol kasıgıma bıcak saplanır gıbı agrı oluyor ınternetten bakıyorum rahım genıslıyor vs yazıyor yasayan varmı bu durumu
MAMA13 beyzakzlrmk Evet o haftalarda bende de çok olmuştu kanama vs yoksa ağrı da surkeli ve çok şiddetli değilse endişe etme
el_as1 beyzakzlrmk çok normal bunlar daha bebek mercimek kadar annesi sakin ol rshşm genişlenmesi sol taraf ağrısıda normal
damla6565 beyzakzlrmk ben de tam 8 .haftadayım bugün inanılmaz huzursuzdum karnım kasıklarım aşırı ağrıyordu çok kötü hissediyordum kendimi benimde de herhangi bir kanamam yok çok şükür internetten okudum bebek büyüdüğü için oluyormuş
beyzakzlrmk MAMA13 Şuan bi kanamam yok cok sukur ama kafamı taktım ya sanıyelıkte olsa o agrı canımı acıtıyor
beyzakzlrmk el_as1 inşallah canım üçüncü gebelıgım tecrubelı olmam lazım ama korkuyorum işte ne yapayım sıze sorayım dedım olmassa hastaneye gıderım dedım umarım gecer agrı
beyzakzlrmk damla6565 Aynen benımde kanama yok ama agrı benıde kotu hıssettırdı korkuttu ya ınsallah saglıcakla gelırler bebişlerimiz ALLAHIM korusun🤍