Merhaba ben 29. haftamdayım son bi haftadır özellikle üç gündür inanılmaz pelvik acısı ağrısı çekiyorum. Yatakta sağa sola dönerken kalkarken oturururken falan. Dün bi kaç adım yürüdüm ki fena oldum bastığım zaman daha çok acımaya başladı. Özellikle oturduysam bi süre kalkmak benim için eziyet. Bugün doktorum her şeye baktı bi problem yok dedi. Ancak dinlenmemi söyledi. Ben bunun hareketsizlikten olduğunu düşünmüştüm o sebeple yürüyüşlerimi artırmayı hatta hamile pilatesine başlamayı düşünüyordum. Ancak doktorum dinlenmemi söyledi spor yapma dedi. Bu da beni korkuttu acaba bi risk mi gördü? Bu haftalarda benim gibi olan var mı böyle fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirmmmm.