gamzegguclu ilk aylarda benimde öyleydi herkes 12 haftalık olduguna eminmisin diyordu.. gaz ve şişkinlikmiş. (Aslında ben ilk gebeliğimden iç karnımın geniş oldugunu biliyorum) şuan ilginç bi sekilde 35 haftalıgım asla göstermiyorum bol tişört giyince anlaşılmıyor bile.. 5 kg aldım zaten toplamda. Yani o şuan gaz ve ödemdir