Kızlar şimdi bizim bir senedir her ay günümüz oluyor ben artık ağırlaştığım için ilk sırayı ben istedim Ocak ayında zaten martta doğum var katılamayacagımda saolsun iki çeşitden fazla yapılmasın denildi hatta bana hiç yapma dediler de içime sinmiyor çoğu evime yeni gelecek bana bi tuzlu bi tatlı ne yapabilirim önerir misiniz ?