Travel ve baston kullanmış biri olarak kabin boy tercih ettim prego canyon aldım kızllar kullanan varmı çift taraflı olması cezbetti beni açıkçası o kadar araştırmalarıma rağmen hiç görmemiştim hem puset hem normal araba güzelce kullanırız umarım kullanıp memnun olan olmayan varmı merak ettim açıkçası