Kızlar 30 dan sonra hipertansiyon çıktı gebeliğe bağlı ve sanırım bebeğin kilo almasını engelledi. Bebek 2450 de kaldı 2 haftadır karın çevresi 2 buçuk hafta geri neredeyse. Doktor tansiyondan dolayı 37 de alalım artık diyor, bu cuma doguma gidiyorum ama kilodan dolayı çok endişeliyim, sizce küveze girer mi ? Nasıl bir süreç bekliyor bizi 🥺