Ya kızlar bise sormak istiyorum şimdi ben adetim 3 gün gecikti 2 kere test yaptım pozitif çıktı 2 gün sonra kan vermeye gittim beta hcg 35.12 çıktı. Doktor henüz daha çok yeni var ile yok arası pazartesi bidaha tahlil ver dedi bugün verdim ve 35.33 çıktı. Yani hicbi fark yok arada . 1 hafta sonra bidaha gel test ver dedi . Sizce bu 1 hafta süre içinde artar mı yoksa aynı kalır mı daha önce yaşadınız mı merak ettim