Merhabalar 29+3 oluyoruz, iki üç gündür karnımın altında hatta bazen üst taraflarda da iğne batması, acı gibi durumlar oluyor, bir de bugün kemik ağrısı başladı sanki reglinin ilk günü gibi kemiklerim zonkluyor, yürürken zorlanıyorum 😕 Bir de söylemesi ayıp çok sık büyük tuvalete çıkıyorum ve artık kabız olmasam da onun acısı oluşuyor. Bu tarz şeyler yaşayan var mı? 2 gün sonra doktora gideceğiz ama endişelenmeye başladım