mucizem442 Kızlar tüp bebek ile hamileyim 10+5 haftalık olduk Allahın izniyle ama bu akşam göbek yanım ve rahimde baskı hissediyorum ve korkuyorum sizce neden bilgili annelerden yardım bekliyorum korkuyorumda birşey olucak diye