Kızlar benim beklenen bat 8 ocak di ama bugün 12 gün geciktim bir hafta önce kan verdim çıkmadı beta kac bilmiyorum doktor sadce yok dedi ama blki geç döllenme ola bilir dedi 20 gün sonra yine gel dedi bide troid bezin yağı biraz yüksek çıkmış dedi idrar da verdim onu söylemedi yani hiç bişey anlamadım bu durumu yasiyan varmı acaba bns bilgi versin lütfen şuan Helen rgl olmadım