bhrgrgnc Merhaba hamiş anneler ben 20+2 günlüğüm ama gün içinde bulantım çok oluyor ne yersem yıyım aksama istifra ediyorum benim gibi olanlar varmı varsada bunu nasıl düzeltebilirim doktorum ilac verdi ama geçmiyor
meleginannesi2 bhrgrgnc bende 7 haftalık olmak üzereyim diğer hamileliğim de hiç bulamanmamıştı midem bu hamileliğimde çok bulanıyor ya inanılmaz bir baş ağrısı da var