cemresi merve__12 Sınır olarak kaç diyorlar herkes farklı birsey söylüyor Benim evde ölçümüme göre açlık sınırda cıkıyor 83-93 arası
sanem34001 her hastanennin değer sınırları labarotuvara göre değişebiliyor ama genel olarak doktorun yorumluyor. Şeker yüklendikten sonra yüksek çıkması olabiliyor ama bir gebe değerine göre normalde olabilir. Doktor yorumlamadan çok aldırış etme bence