ilaydauysal İkiz gebeliğim var ikiside makat iki gündür alttan öyle baskı var ki sanki çıkacak gibi ıkınma ihtiyacı hissediyorum böyle olan oldu mu hiç 31 haftayim
3kedili2bebekli ilaydauysal ıkınma ihtiyacı için doktora gorunseniz çok iyi olur sanciniz adet ağrısı gibi agriniz var mi
rupar ilaydauysal evet bende bu yüzden dün hastanede yatışım yapıldı bugün taburcu oldum. Kasılmadan dolayı baskı yaptığı tespit edildi bende 32 haftalığım
3oglanannnesi ilaydauysal ıkınma hissi gelmesi tehlikeli baskı normaldir ama bi nst çektirin bence sancıyı anlamıyor olabilirsin
ilaydauysal 3kedili2bebekli göründüm açılmam yok tuşe yapti ebe hanım ama bu baskı acaba ikizlerde oluyor mu merak ettim
ilaydauysal 3oglanannnesi çektirdim bebeğim poposuyla oturmuş ondanmis çünkü pozisyon değiştirdi ben rahatladim