Yusra12 2 gündür biraz belimde ağrı var ve bugün sanki karnım biraz daha aşağıya inmiş gibi hissediyorum. Siz aşağıda hissettiğinizin kaçıncı gününden itibaren doğum gerçekleşti?
Yusra12 Ay3850 evet bugün az regl ağrısı gibi ağrıda vardı ama geçti sonra. Artık doğum yaklaşıyor ☺️
Es07 32de aşağı döndü benim Sanki her an çıkacak hissi var Bel ağrım müthiş Henüz 34+4 bitiyor Belim kopuyor
Ay3850 Yusra12 bende 35.haftadan beri oluyor ara ara şiddetli oluyor ama bende 🥹 giriyor çıkıyor Bel ağrısı zaten hiç demiyorum bile
Yusra12 1Atlas_dunyam sağlıkla büyütün gözünüz aydın. Umarım bende kısa zamanda doğururum artık zorlanıyorum