Normalmi sizce bana azmış gibi geldi 🤔 sizlerde nasıldı ?
1oglanannesi 24 haftalıkken 700 gr dediler 25+6 yım 28 de kontrolüm var normal geldi bana
Bencegayet normal bizde 25+4 850. 900 dedi doktor o civarlar dedi
azmira oh bende aklımda 1 kılo fılan tutmustum 888 duyunca dedim yok zayıf sankı
1oglanannesi gayet normal endişe etme
Kimse yokmu
ilaydaltan anladım canım o zaman normal sayılıyo bendede
azmira cok tesekkurler 🌹