ezgiaytac Kızlar 14+6 günlük hamileyim arada karnıma anlık batma oluyor da yaşayan var mı rahim büyüdüğü için mi acaba bilgisi olan var mı
Dlrdgn ezgiaytac bende 16. Haftafayım tam göbek deliğimin çevresinde yaşıyorum bu hissi rahim kasları genişlediği için demişti doktor
ezgiaytac Bende de öyle oluyor yarın kontrole gidecem Yaşayan var mı acaba dedim içim rahat etsin diye buraya yazıyım dedim
ezgiaytac Dlrdgn ayda bir gideceğim kontrole 2 haftada bir gidiyorum 😂😂 bu şeyim yüzünden ilk gebelik eşim falan da yanımda değil yalnız yaşıyorum ondan kimseden de bilgi alamıyorum
Dlrdgn ezgiaytac bizi de doktor iki haftada bir çağırıyor başından beri benim ikinci gebeliğim ilkinde ilk aylar ayda bir giderdim sonlara doğru 2 haftada bir haftada bir olmuştu ama şimdi habire hastanedeyiz hersey normal olduğu halde 🤣