Hayriyebugra5 papatyakokulugece yerden ısıtmalıda toz çok kalkıyor diyorlar bilmiyorm ama peteklerimden memnunum birde çamaşır sodasıyla sildim tertemiz oldu temizlik candır ya 🥰
papatyakokulugece Hayriyebugra5 yok hiç toz kalkmıyor çok rahatlık valla yerden ısıtmalı ayaklarımın altı sıcacık yerde oturuyorum koltuk pek kullanımıyorum toz falan da olmuyor günlük evi arap sabunuyla siliyorum bende
beyzakzlrmk Hayriyebugra5 Aynen ıyı yapmıssınız kendını yormadan yap canından bebegınden onemlı degıl saglıkla kucagına alırsın inşallah❤️🌸
Hayriyebugra5 beyzakzlrmk aminn inşallah canımm hepimizin evlatları sağlıklı olsun hayırlı evlat olsunlar inşallah 🙏