Aysenurkeser ilk dogumumdu acikcasi sancı tolere edilebilir birsey benim karnıma da çok bastılar. Ve dogumum normal olduysa bu doktor değil ebe sayesinde oldu.Bacaklarimin pozisyonunu değiştirdi ve ondan sonra oldu.Karnima basılmasa normal doğumda bise yok açıkçası.ne kesiyi hissettim ne çıkış anındaki yanmayı ,sancı da suni olmasına rağmen dayanılır birsey .Beni yanlış anlamayın ben de 40+1 de doğurdum son günlerin zorluğunu anlıyorum ama bırakın bebek kendisi gelsin o ne zaman hazır olursa gelecek.Bu arada yürüyüş doğumu başlatmak için harika bir seçenek.Doktor bebek iyice büyüdü suniyle başlatacağız 3 gün sonra dedi bana.O gün korkudan tam 5 saat yürüdüm ve o gece sancılarım başladı 2 gün evde sancı çektim. Tam da doktorun dediği güne 4 cmle yattım hastaneye .Sonrası istediğim gibi olmadı ama en azından normal doğum oldu diye şükrediyorum. Çok şükür sonrasında bise yaşamadım.Dikisler falan çok olmasına rağmen dayanilmayacak birsey yoktu.Bebegin ya da sizin hayatınizi tehlikeye atacak birsey yoksa beklemek en iyisi ve kesinlikle başka doktordan da fikir alın