Doktorun yapmanı tavsiye ediyorsa onu dinlemek daha doğru olur. Allah korusun şekerle ilgili sıkıntı çıkarsa yaptırmadığına daha çok yanar insan. Gerek görmüşse yaptırtır zaten. 2 dilim baklava hiç mi yemedin demişti ban doktor. 3 dilim bile yedim dediğimde merak etme onu zaten geçmez diyip gülmüştü 😅
Şekere yatkınlığın varsa onu görmüş oluyorsun. Normal şeker hafçstası tanıları için 100ml yükleniyor. Gebelerde kiloya bağlı 50-75-100 oluyor genelde de 75 yükleniyor. Korkılacak birşey yok. Aç karnına yapılıyor. İlk içtiğinde için kıyılıyor su içesin geliyorda içemiyorsun 😅 sonra kan verip yemek yiyorsun birşey kalmıyor. 🌸💕