ay_isigix Tansiyon 13 den aşağı inmiyor bazen 14 bazen 12 oluyor ama 13 9 falan genel olarak korkuyorum geçen acile gittim idrar temiz nst de de bişey çıkmadı napsam sizce doktor da sancı su şiddetli baş ağrısı olmadan gelme dedi