lylmls 7 haftalık gebeyim. Dün ve bugün vajinal bölgemde batmalar oluyordu. Araştırdığımda aslında hep normaldir yorumları gördüm ama doktorum normal değil yarın gel dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı ??
alynaca lylmls canım benimde ilk haftalarda oluyordu doktorum normal demişti hem batma acı tarzı oluyordu bende
iyiliktozu lylmls onu bilemem ama enfeksiyondan şüphelenmiş olabilir canım. Sıkma canını bir an önce git doktoruna.
zlpfds Ya 37.haftayım bana da iki gündür iğne batması gibi anlık oluyor arada sırada, açılma böyle mi hissediliyo