Kızlar benim gibi korkanlar için yazıyorum çünkü dün geceye kadar bende araştırıyordum öncelikle ben ankarada özel bir merkezde 20 bin tl ye yaptırdım yılbaşında zam gelmiş. Saat 1 de randevuya gittim doktorumla merkezde buluştuk yanımda eşim vardı beni odaya aldılar sadece altımı soyundum ve önlük giyinip uzanmamı söylediler tabi sabahtan bişey yiyip içmemiştim. Uzanır uzanmaz damar yolumu açıp tatile nereye gitmek istediğimi sordu doktor cevap veremeden şak diye kafama doğru karıncalanma oldu sonrasını hatırlamıyorum fişimi çektiler sanki çok korktuğum için ya nefes alamazsam ya tansiyonum çıkarsa diye korkuyordum ama ne olduğunu anlamadım bile 10 dk sonra hemşire beni uyandırdı uyandığımda iç çamaşarımı giydirmişti peçete bile koymuş sağolsun uyanır uyanmaz uyku mahmurluğu vardı eşimi istedim yanıma gelip pantolumu giydirdi ayağa kalktım sedasyon olduğu için saçmalamıyorsunuz bilinç kaybı olmuyor sadece çok tatlı bir uykudan uyanmış gibiydim üstümü giyip merkezden çıktım çok az kanamam olmuştu eve gelince hiçbir sancım vs olmadı hiçbişey hissetmedim sonrasındada hiçbir sancım olmadı fakat rahmin T şeklinde olduğu için histereskopi ameliyatı olacağım sürecim böyleydi merak edenler için yazmak istedim ❤️🫠🙏🏻