30 haftadan beridir oksuruyorum ama hic okadar sidetli degildi bu bir haftadir nefes aldirmiyordu bana doktora gittim parol verip gönderdiler hem kanımda hem idrarda enfeksiyon cikti ondan oluyormuş dedi ve oksurmekten karnim ağrıyor artik sicak su icmekten midem bulaniyor artik ama fayda etmiyor bogazim burnum hep tikali temizledikce cogaliyor sanki zaman gecmiyor biran önce dogurmak istiyorum ilk kizimda oyle olmamistim ama ikinci kizimda oyle olmustum okadar sidetli degildi ve agritmiyorfu beni oda son bir iki haftada olmustum simdi oglumda cok kotu oluyorum 🤕