MerveUgur Çok normal korkulcak birşey yok altıncı aydan itibaren birden büyüyor 😬 ben 19. Haftamda hissettim mesela sende hissedersin içini ferah tut 🤗
humaninannesi61 6.ayımda çıkmaya başladı benim. Ondan önce sanki gaz varmış gibi hafif şişikti. Gayet normal😍